Thursday, August 23, 2007

MUNTE! Masivul Bucegi

4 zile incredibile... (bombardament cu poze, imi plac la nebunie, hope you don't mind)


dramatic sky
drumul spre Cruce... spectaculos

and THE cross...
Hello birdie! era la fereastra noastra si o trezisem din somn
"o vara intreaga m-a tinut padurea cu fata in iarba si cu gandul aiurea"
floricele...ghost on the water
In Pesterafloricele again :X
magic moments


rainbow

era asa rapida... ma mir ca a iesit in poza

Romania on top! :)me and muriel... bine ca macar n-au iesit pantofarii in poza! :Dametit dupa bere? culca-te frate!
deasupra voastra
mr happy .. sau mai bine zis miss happynebunii
hop tzop uite mielu'cu vibramu la inaintare... on the edge :)
we rule frate :D fara modestie
resting... apus... i can still feel that smell...

geamul de tren face efectul :) no edit... am plecat pe rasarit din bucuresti si ne-am intors pe apus

4 comentarii :

  1. Flo said...

    Ba da, dar facem abstractie de el si ne concentram pe ciuperci :))

  2. Flo said...

    Mailul meu este dasleiche@yahoo.com
    Putem vorbi pe messenger sau prin mail`uri :P

  3. Anonymous said...

    luati-ma si pe mine data viitoare, plizzz... superbe locurile. va rog, anuntati-ma cand mai vreit sa plecati, tare as vrea sa ajung si eu pe-acolo

  4. Mel said...

    daca ai putea sa-mi spui si cine esti? :)